Доставка

Üld- ja müügitingimused

Tingimused kehtivad e-poe omaniku Narva Kohvik OÜ (edaspidi nimetatud „Müüja“) ja ostu sooritanud isiku (edaspidi nimetatud „Klient“) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning müügi- ja tarnetingimustes kokkulepitust. Müüjal on õigus mistahes ajal teha e-poes pakutavatesse kaupadesse muudatusi. Müüjal on õigus ühepoolselt muuta müügi- ja tarnetingimusi ilma kohustuseta sellest Klienti eelnevalt teavitada.

Tooted

Kõik e-poes kuvatavad Tooted ei pruugi alati laos olemas olla. E-poes kuvatud tootepildid võivad olla illustratiivse tähendusega ja tootekirjeldused võivad sisaldada ebatäpsusi. Kringel konjakitäidisega ja kanelitäidisega mis kaunistatud puuviljadega saab tellida alates kella 12.00’st. Klient, kes soovib tooteid e-poest osta, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks vajalikud andmed (sh ees- ja perekonnanimi, telefon, e-posti aadress, kättetoimetamise aadress jne). Kohustuslikud väljad on ostukorvis tähistatud tärniga (*). Klient kohustub esitama tõesed andmed, sest neist sõltub tellimuse täitmine. Müüja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

Alkohoolsete jookide ostmine on lubatud ainult üle 18-aastastele. Enne alkohoolsete jookide üleandmist kontrollime igal juhul isikut tõendavat dokumenti aja alla seaduses lubatud vanusepiiriga isikule alkoholitooteid üle ei anta. Üle andmata alkoholi eest tasutud summa tagastatkse ostjale avalduse alusel.

Hind

Kõikide e-poes olevate toodete hinnad on näidatud eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu. Toodete hinnale võib rakenduda allahindlus sõltuvalt ostu suurusest ja püsikliendi tasemest. Allahindluse määrad näidatakse ostukorvis automaatselt. Müüjal on õigus igal ajal hindu ja allahindluse määrasid muuta. Kui Müüja on e-poes muutnud hindu pärast Kliendi poolt tellimuse esitamist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega ning Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

Tellimuse vormistamine

Valige internetipoes soovitud tooted. Kõik Teie poolt valitud tooted (vajutades nupule “Lisage ostukorvi”) lisatakse ostukorvi. Avades ostukorvi on Teil võimalus muuta toodete kogust ning tooteid ostukorvis vahetada või kustutada. Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage „Vormista tellimus“. Tellimuses tuleb täita kõik tärniga (*) tähistatud väljad. Oluline on märkida kohaletoimetamise meetod, valida maksemeetod ja sisestada täpne kohaletoimetamise aadress. Peale tarne- ja makseviisi valimist tuleb tellimuse vormistamiseks ostukorvis vajutada nuppu „Kinnita tellimus“. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Kliendi e-postile tellimuse kinnitus. Registreerunud Kliendil on võimalik näha oma ostude ajalugu, saada ülevaadet kogunenud boonuspunktidest ja muuta oma kasutajakonto seadistusi ja andmeid. Valides makseviisina tasumise pangalingi kaudu, suunatakse Teid automaatselt valitud panga veebikeskkonda.

NB! Peale makse sooritamist vajutage kindlasti nuppu „TAGASI KAUPMEHE JUURDE“

. Vastasel juhul Teie tellimust ei kinnitata ning seda ei suunata täitmisele. Tellimuse korrektsel vormistamisel ilmub ekraanile teave tellimuse kinnitamise kohta, samuti saadetakse Teile vastav kinnitus Teie poolt sisestatud e-posti aadressile. Kui Teile e-posti teel kinnitust ei tulnud, siis helistage palun lisainfo saamiseks tööpäeviti telefonil 6601786.

Maksmata tellimusei hoitakse kohvikus kuni 4 tundi peale tellimuses määratud kellaaega. Kui klient ei ole selleks ajaks järgi tulnud, pannakse tema tellimus müüki.
Kui aga tellimuse eest on makstud, aga klient ei ole sellele määratud kellaajaks järgi tulnud, tellitud tooteid hoitakse kaupluses kattesaamise paeval ning ka jargneval paeval kuni kaupluse sulgemiseni. Kui klient ei tule kaubale jarele siis raha kauba eest kliendile ei tagastata.
Tordi tellimisel tuleb arvestada et kaal võib olla suurem või väiksem. Tordi suurus sõltub tema väljatulnud kaalust.

NB! Tellimuse palume esitada vähemalt 24 tundi enne tellimuse täitmise tähtaega.

Makse- ja tarnetingimused

Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse ettemaksuna Maksekeskuse kaudu. Tasumine Maksekskuse kaudu toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga  vastava maksekeskkonna kaudu. Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus. Toodete omandiõigus läheb üle pärast toodete maksumuse täielikku tasumist.

Tellitud tooted saate kätte kohvikust Narva Kohvik (Narva mnt 10, Tallinn) esmaspäevast -reedini 9.00-19,30 ; laupäev 10-19,30; pühapäev 10-17,30.

Kullerteenust on võimalik tellida E-P 10.00-16.00.

Toodete tarnimine

Esitatud tellimused jõuavad kohvikus kus asutakse tellimust täitma. Kui tellimust ei ole võimalik täita, võtab Müüja esimesel võimalusel Kliendiga ühendust, et kokku leppida pooli rahuldav lahendus. Klient võib tellimuse muudatustest keelduda ning tasutud summa tagastatakse. E-poes esitatud tellimuse alusel komplekteeritakse tooted ja lähetatakse Kliendi poolt näidatud aadressile hiljemalt 1 tunni jooksul. Klient saab valida järgnevate kauba kättesaamise viiside vahel: tuleb ise müüja juurde kaubale järele; tellib tooted soovitud aadressile. Tooteid tarnitakse kliendi aadressile Tallinnas ja Harjumaal. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile ja antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga.

Tellimuse tühistamine

Esitatud tellimus kehtib kuni selle täitmiseni. Juhul kui saadetis on selgelt kahjustunud selle kättetoimetamisel, soovitame saadetist mitte vastu võtta ning teha selle kohta koheselt avaldus kullerile.

Müüja poolne tellimuse tühistamine

Kliendi tellitud kauba puudumisel võib Müüja tellimuse tühistada. Tellimust võib tühistada nii osaliselt kui ka täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse klienti. Osalise tühistamise korral võtab Müüja Kliendiga ühendust ülejäänud tellimuse lähetamise või tühistamise osas. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 7 tööpäeva jooksul raha laekumisest Müüja kontole.

  • Кафе Нарва

    Narva mnt 10,
    Tallinn 10124,
    Тел: +372 6601786

  • Октрыто

    Пн-Пт: 8.30-20.00
    Сб: 10.00-20.00
    Вс: 10.00-18.00