Üld- ja müügitingimused
Tingimused kehtivad e-poe omaniku Narva Kohvik OÜ (edaspidi nimetatud „Müüja“) ja ostu sooritanud isiku (edaspidi nimetatud „Klient“) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning müügi- ja tarnetingimustes kokkulepitust. Müüjal on õigus mistahes ajal teha e-poes pakutavates kaupades muudatusi. Müüjal on õigus ühepoolselt muuta müügi- ja tarnetingimusi ilma kohustuseta sellest Klienti eelnevalt teavitada.
Tooted
Kõik e-poes kuvatavad Tooted ei pruugi alati laos olemas olla. E-poes kuvatud tootepildid võivad olla illustratiivse tähendusega ja tootekirjeldused võivad sisaldada ebatäpsusi. Konjaki ja kaneelitäidisega kringlit, mis kaunistatakse puuviljadega, saab tellida alates kella 12.00st. Klient, kes soovib tooteid osta e-poest, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks vajalikud andmed (sh ees- ja perekonnanimi, telefon, e-posti aadress, kättetoimetamise aadress jne). Kohustuslikud väljad on ostukorvis tähistatud tärniga (*). Klient kohustub esitama tõesed andmed, sest neist sõltub tellimuse täitmine. Müüja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
Alkohoolsete jookide ostmine on lubatud ainult üle 18-aastastele. Enne alkohoolsete jookide üleandmist kontrollime kahtluse korral igal juhul isikut tõendavat dokumenti ja alla 18-aastastele isikule alkoholitooteid üle ei anta. Üleandmata alkoholi eest tasutud summa tagastatakse ostjale avalduse alusel.
Hind
Kõikide e-poes olevate toodete hinnad on näidatud eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu. Toodete hinnale võib rakenduda allahindlus sõltuvalt ostu suurusest ja püsikliendi tasemest. Allahindluse määrad näidatakse ostukorvis automaatselt. Müüjal on õigus igal ajal hindu ja allahindluse määrasid muuta. Kui Müüja on muutnud e-poes hindu pärast Kliendi poolt tellimuse esitamist, tarnitakse vastavad tooted Kliendile tellimuse hetkel kehtinud hindadega ning Kliendil ei ole õigust nõuda hilisema madalama hinna puhul hinnavahe kompenseerimist.
Tellimuse vormistamine
Valige internetipoes soovitud tooted. Kõik Teie poolt valitud tooted (vajutades nupule “Lisage ostukorvi”) lisatakse ostukorvi. Avades ostukorvi on Teil võimalus muuta toodete kogust ning tooteid ostukorvis vahetada või kustutada. Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage „Vormista tellimus“. Tellimuses tuleb täita kõik tärniga (*) tähistatud väljad. Oluline on märkida kohaletoimetamise meetod, valida maksemeetod ja sisestada täpne kohaletoimetamise aadress. Peale tarne- ja makseviisi valimist tuleb tellimuse vormistamiseks ostukorvis vajutada nuppu „Kinnita tellimus“. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Kliendi e-postile tellimuse kinnitus. Registreerunud Kliendil on võimalik näha oma ostude ajalugu, saada ülevaadet kogunenud boonuspunktidest ja muuta oma kasutajakonto seadistusi ja andmeid. Valides makseviisina tasumise pangalingi kaudu, suunatakse Teid automaatselt valitud panga veebikeskkonda.
NB! Peale makse sooritamist vajutage kindlasti nuppu „TAGASI KAUPMEHE JUURDE“
vastasel juhul Teie tellimust ei kinnitata ning seda ei suunata täitmisele. Pärast tellimuse korrektset vormistamist ilmub ekraanile teave tellimuse kinnitamise kohta, samuti saadetakse Teile vastav kinnitus Teie poolt sisestatud e-posti aadressile. Kui Teile e-posti teel kinnitust ei tulnud, helistage palun lisainfo saamiseks tööpäeviti telefonil 660 1786.
Maksmata tellimusi hoitakse kohvikus kuni 4 tundi peale tellimuses määratud kellaaega. Kui klient ei ole tellitud toodetele selleks ajaks järele tulnud, pannakse need müüki.
Kui aga tellimuse eest on makstud, ent klient pole sellele määratud kellaajaks järele tulnud, hoitakse tellitud tooteid kaupluses samal ning ka järgneval päeval kuni kaupluse sulgemiseni. Kui klient selle aja jooksul kaubale järele ei tule, siis raha talle ei tagastata.
Tordi tellimisel tuleb arvestada et kaal võib olla suurem või väiksem. Tordi suurus sõltub tema väljatulnud kaalust.
NB! Tellimus palume esitada vähemalt 24 tundi enne tellimuse täitmise tähtaega.
Makse- ja tarnetingimused
Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse ettemaksuna Maksekeskuse kaudu. Tasumine Maksekeskuse kaudu toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga vastava maksekeskkonna kaudu. Pärast tellimuse esitamist ning tasumist saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus. Toodete omandiõigus läheb üle pärast toodete maksumuse täielikku tasumist.
Tellitud tooted saate kätte kohvikust Narva Kohvik (Narva mnt 10, Tallinn) esmaspäevast reedeni kl 9.00–19,30 ; laupäeval 9.30–19,30; pühapäeval 10–17,30.
Kullerteenust on võimalik tellida E-R 10.00–16.00, L 10.00–12.00.
Toodete tarnimine
Esitatud tellimused jõuavad kohvikusse, kus hakatakse tellimust täitma. Kui tellimust ei ole mingil põhjusel võimalik täita, võtab Müüja esimesel võimalusel Kliendiga ühendust, et kokku leppida pooli rahuldav lahendus. Klient võib tellimuse muudatustest keelduda ning tasutud summa tagastatakse. E-poes esitatud tellimuse alusel komplekteeritakse tooted ja saadetakse Kliendi poolt näidatud aadressile hiljemalt 1 tunni jooksul. Klient saab valida järgnevate kauba kättesaamise viiside vahel: tuleb ise kaubale järele; tellib tooted soovitud aadressile. Tooteid tarnitakse Kliendile Tallinnas ja Harjumaal. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile ja antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga.
Tellimuse tühistamine
Esitatud tellimus kehtib kuni selle täitmiseni. Juhul kui saadetis on selle kättetoimetamise ajal nähtavalt kahjustunud, soovitame kaupa mitte vastu võtta ning teha selle kohta kohese avaldus kullerile.
Tellimuse tühistamine Müüja poolt
Kliendi tellitud kauba puudumisel võib Müüja tellimuse tühistada. Tellimust võib tühistada nii osaliselt kui ka täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse Klienti. Osalise tühistamise korral võtab Müüja Kliendiga ühendust ülejäänud tellimuse lähetamise või tühistamise osas. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 7 tööpäeva jooksul raha laekumisest Müüja kontole.